راهنمای ثبت نام خادم الشهداء

🌹بسمه تعالی🌷

أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‏ وَ فُرادی (سبأ۴۶)

اطلاعیه📝

“ثبت نام خادم الشهداء”

شرایط ثبت نام :

ثبت نام برای همه داوطلبین شامل هر سن و مدرک تحصیلی و شغلی آزاد می باشد فقط در هر برنامه بر اساس شرایط و ضوابط برنامه اعزام می شوند.

تایید دو نفر معرف (یا یک معرف) روحانی یا پاسدار یا معتمد محلی (فرم مربوطه را پس از ثبت نام، از صفحه شخصی خود در سایت دریافت و بعد از تکمیل، هنگام فراخوان جهت انجام مصاحبه تحویل نمائید.)

انجام مرحله مصاحبه و گفتگوی حضوری (داوطلبینی که قبلا پذیرش شده اند، نیاز به مصاحبه مجدد ندارند.

با مراجعه به قسمت «نتیجه گزینش» در صفحه شخصی خود در سایت از نتیجه مصاحبه مطلع شوید.)

داوطلبین گرامی بایستی تمامی اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را به طور کامل و صحیح تکمیل نمایند.

نکات مهم👇

۱_ثبت نام جدید صرفا از طریق سامانه خادمین به آدرس khademin.koolebar.ir صورت می گیرد.در صورت مشکل در اتصال به سایت ثبت نام خادمین کوله‌بار به نشانی khademin.rahnoor.ir استفاده فرمایید.

۲_جهت ورود به سامانه حتما از مرورگر فایر فاکس یا کروم استفاده نموده و با مرورگرهای دیگر وارد سامانه نشوید. و زبان اعداد کیبورد حتما انگلیسی باشد.

۳_در صورت بروز مشکل “برادران” به آیدی eitaa.com/ye_mahdi و “خواهران” به آیدی eitaa.com/yajalil1340 پیام ارسال نمایید.

۴_خادمینی که قبلا در سامانه ثبت نام نموده اند نیازی به ثبت نام جدید نمی باشد.

۵_خادمینی که قبلا ثبت نام شده اند، حتما مجددا وارد سامانه شوید،اطلاعات شخصی و اطلاعات تکمیلی خود را تکمیل و بروز نمایند.(تصویر خادم/فرم معرف و …)

۶_پس از اتمام ثبت نام در صفحه شخصی تان اطلاعیه جهت مصاحبه حضوری ارسال خواهد شد، عدم حضور در مصاحبه، پرونده خادمی راکد خواهد شد.

۷_در صورت مشکل در اتصال به سایت ثبت نام خادمین کوله‌بار به نشانی khademin.koolebar.ir از نشانی khademin.rahnoor.ir استفاده فرمایید.

۸_فایل آموزش نحوه تکمیل #فرم_ثبت_نام در دو قالب کلیپ و pdf تهیه شده است که داوطلبین جدید قبل از اقدام به تکمیل فرم #ثبت_نام #حتما از انتهای صفحه یکی از این فایل ها را مشاهده نمایید.

۹_جهت تسریع در #ثبت_نام فقط فیلدهای #ستاره_دار را ابتدا تکمیل نموده و بعد از تکمیل صفحه سوم (فرم #اطلاعات_تکمیلی) اطلاعات غیر ستاره دار را تکمیل نمایید.در کادر #کد_ثبت_نام هیچ عددی وارد ننمایید و این قسمت را #حتما #خالی قرار دهید.

۱۰_با توجه به عدم ارسال پیامک و یا تماس از طرف کمیته های خادمین شهدا استانی و شهرستانی با خادمین ثبت نامی جدید جهت اعلام #زمان و #مکان #مصاحبه و انجام فرآیند #فراخوان و اطلاع رسانی در مورد #زمان و #مکان #مصاحبه فقط از طریق #صفحه_شخصی خادمین، حتما هر ۳ صفحه #ثبت_نام را تکمیل نمایید تا در مراجعه بعدی به صفحات شخصی خود بتوانید زمان و مکان مصاحبه را مشاهده فرمایید.

۱۱_داوطلبین گرامی پس از تکمیل فیلدهای #ستاره_دار حتما در صفحه #اطلاعات_تکمیلی به قسمت دسته بندی #مهارت مراجعه نموده و پس از انتخاب #مهارت خود؛ #عنوان_مهارت خود را به همراه پاسخ کامل به سوالات #مهارت تکمیل نمایید.

۱۲_#داوطلبین_جدید فعال در امور #رسانه جهت همکاری و فعالیت با #جهاد_رسانه_شهید_رهبر و #واحد_رسانه #کمیته_خادمین_شهدا_استان حتما در قسمت #اطلاعات_تکمیلی و در بخش (دسته بندی مهارت‌ ها) عنوان « #رسانه‌ای» را انتخاب کرده و سپس در بخش ( #عنوان_مهارت ها) تخصص و مهارت مربوطه ( #خبرنگاری، #عکاسی، #گرافیست، #تدوینگر، #گوینده…) را تکمیل نمایید.

🔶برنامه های کمیته خادمین شهداء :

۱_طرحهای ملی : طرحهای ملی شامل کلیه برنامه هایی که از طرف کمیته مرکزی خادمین شهدا ابلاغ می شود. (برنامه هایی از قبیل اعزام خادمین شهدا به راهیان نور جنوب و یا اعزام خادمین به راهیان نور غرب و جنوب و شمال غرب و … که به صورت متمرکز، تبلیغات و اطلاع رسانی می شود که مسئولیت و متولی اجرای آنها کمیته مرکزی خادمین شهدا به کمک و همیاری کمیته های خادمین در استان ها می باشد.)

۲_طرحهای استانی : طرحهای استانی نیز توسط کمیته های استانی تعریف و اجرا می گردد. (طرحهایی از قبیل اعزام خادمین شهدا به اردوگاههای استانی در طول سال، اعزام خادمین شهدا به اردوهای جهادی راهیان نور، برگزاری یادواره ها و مجالس شهدا، مراسمات تشییع شهدا، غبارروبی مزار شهدا، تجمعات و مجالس…