دریادلان دیروز الگویی برای نوجوانان دهه هشتادی امروز…

خادم الشهید خبرنگار صدرا جعفری از اردوی راهیان نور می‌گوید :

این دریادلانی که زمان جنگ نوجوان بودند و آلان هر کدام یک الگویی است برای جهان اسلام امروز هم مثل تاریخ همین نوجوانان دهه هشتادی هستند که در میدان جنگ در تمامی عرصه ها حضور پرشور خود را با آمدنشان ثابت میکنند…

به گزارش کوله بار کرمان، حال و هوای مناطق جنوب (راهیان نور) حال و هوای جهادی و الهی دارد و هر که با پای دل بیاید بهره کافی را از این سفر معنوی را خواهد برد.

راهیان نور یعنی دیدار با شهدا یعنی حرف زدن با آنها یعنی نگاه کردن به خونهایی که در راه خدا و برای دفاع از اسلام و مردم ریخته شده است.حال وهوای اینجا مثل کربلا آرام دهنده روح و روان انسان است حالی که شاید قلم از نوشتن آن معذور باشد.

قرارگاه ثارالله قدمگاه رزمندگان لشکر پرافتخار ۴۱ ثارالله در دوران هشت سال دفاع مقدس است همان قرارگاهی که آجر به آجر آن به همت بزرگمردانی همچون حاج قاسم سلیمانی و … ساخته و آماده سازی شده است.

این قرارگاه پرچم کرمان و کرمانی ها را تا به امروز به لطف عزیزان ثاراللهی بالا می آورد.

صدرا جعفری یکی از جوانهایی است که به این اردو آمده او از حال و هوای این اردو می گوید: مکانی که حس و حال اینجا همانند حس و حال جبهه و یاد آن روز های عزیز و بزرگ است تا به امروز از تمامی شهرستانهای کرمان هر سال به لطف شهداء از شاخه های مختلف جامعه زائر می آید و از این مکان راهی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس میشوند.

اینجا همه ایران است، ما در اینجا درس معرفت و قهرمانی را از شهداء می‌آموزیم، همان هایی که در لشکر ۴۱ ثارالله معادلات دنیای غرب را جا به جا کردند.

حسن یزدانی نوجوانی که در اروند رود ۶۰ بار عبور کردند و هنوز دانشمندان در این مورد بحث میکنند که چگونه این اتفاق ها افتاده است.

اما حقیقت را بخواهید اینجا فهمیدیم که مادری عزیز تر از مادر داریم که اسمش زهرا (سلام الله علیها) است همان شخصی که سردار دلها میگوید محبت مادری او را درتمام سختی ها وناامیدی ها دیدیم.

لطف این شهداء به ما درس معرفت می آموزد، همان معرفتی که سید حمید میرافضلی آن سید پا برهنه را در خود پرورش و رشد داد.

بنده حقیر معتقدم این دریادلانی که زمان جنگ نوجوان بودند و آلان هرکدام یک الگویی است برای جهان اسلام امروز هم مثل تاریخ همین نوجوانان دهه هشتادی هستند که درمیدان جنگ درتمامی عرصه ها حضور پرشور خود را با آمدنشان ثابت میکنند.

دشمن بداند که با وجود این دریادلان دهه هشتادی و الگوی آنها که شهیدان هستند حتی یک وجب از خاک وطن مان یعنی ایران را هم به آنها نخواهیم داد.

و خدا را شاکرم که تا به امروز به لطف خداوند و رهنمودهای مکتب قرآن و اهل بیت (علیه السلام) و شهداء در این مسیر هستیم و از این به بعد هم خواهیم ماند.

نظرات بسته شده است.