پیام قدر دانی

بسم رب الشهداء والصدیقین

“وَلایَطَئونَ مَوطِئًا یَغیظُ الکُفّارَ وَ لا یَنالونَ مِن عَدُوٍّ نَیلًا اِلّا کُتِبَ لَهُم بِهٖ عَمَلٌ صٰلِح”

ناخشنود کردن دشمن، عمل صالح است. “انتخابات، نشان دادنِ وفاداری ملّت ایران است. یک ملّتِ قریب به هشتاد میلیونی در این میدان پُر از دشمن، میدان مین، میدان مقابله‌ها و مبارزه‌های غرض‌آلود و خباثت‌آلود این‌جور شجاعانه، این‌جور دلیرانه حضور خودش را اعلام میکند؛ انتخابات این است. ببینید چقدر مهم است!”

(گزیده ای از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم نجف آباد)

در این برهه حساس از تاریخ جمهوری اسلامی ایران که دشمن با تمام توان سعی در تشویق مردم عزیز ایران برای عدم حضور در انتخابات دارد حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است.

در این میان خانواده محترم و معزز شهداء که با خون عزیزانشان وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند وظیفه خطیری بر عهده دارندخانواده شهید دانش اموز و بسیجی خادم الشهداء ابوالفضل زندوار در راستای حمایت از ولی فقیه و ارمان های انقلاب اسلامی از این طریق  اعلام میدارد ؛همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است و دشمن نیز باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی دارندلذا خانواده شهید جلیل القدر ابوالفضل زندوار از فرد یا افراد و یا حزب خاصی حمایت نمی کند و تنها ملاک انتخاب بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب (فرد با کفایت) میباشد و هرگونه اعلام حمایت از حزب و یا فرد خاصی سوء برداشت بوده است…

نظرات بسته شده است.